علیرضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت ‌گل‌گهر و اینکه آیا به نظر او این تیم با هدایت اوزونیدیس نتایج خوبی در 23 هفته گذشته گرفته است، گفت: به نظر من همه چیز به سرمربی مربوط نمی‌شود و این را باید در نظر گرفت که تیم ما با تغییرات زیادی مواجه شد و 12 بازیکن خود را از دست داد. البته خودمان فکر می‌کردیم بهتر نتیجه می‌گیریم و تا قبل از اینکه با سه شکست اخیر مواجه شویم شرایط خوبی داشتیم، ولی این سه باخت کارمان را خراب کرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همه چیز به سرمربی برنمی‌گردد. من گاهی اوقات به بچه‌ها می‌گویم که ما برای اوزونیدیس چه کار کردیم؟ من معتقدم او یک مربی کاربلد و حرفه‌ای است و رفتار بسیار خوبی با بازیکنان دارد. حتی وقتی یک بازیکن در شروع مسابقه عملکرد خوبی ندارد، اوزونیدیس برخلاف خیلی از مربیان آن بازیکن را تعویض نمی‌کند، چون نمی‌خواهد بازیکن را خراب کند.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان همچنین یادآور شد: وقتی تیمی با تغییرات زیاد مواجه می‌شود، طبیعتاً نیاز به زمان دارد. من فکر می‌کنم سرمربی ما عملکرد مثبتی داشته است. او به بازیکنان جوان ما میدان داده است و آنها باید قدر کار کردن با اوزونیدیس را بدانند. در لیگ برتر هر مربی حاضر نمی‌شود به بازیکنان جوان میدان بدهد، ولی سرمربی ما این کار را انجام داد.

علیزاده در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است در پایان فصل از گل‌گهر جدا شود، تصریح کرد: نمی‌دانم چه تصمیمی خواهم گرفت و باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت. در این سال‌ها پیشنهادهای خوبی به من رسید، ولی در نهایت ماندم، حالا هم چیزی قابل پیش‌بینی نیست و باید صبر کنم.