محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی استقلال و پرسپولیس در هفته بیست‌و‌چهارم مقابل رقبا و رقابت این دو تیم برای قهرمانی اظهار داشت: شاهد رقابت تنگاتنگی هستیم، رقابتی برای قهرمانی. پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد و در آبادان سه گل زد؛ از آن طرف هم استقلال سه گل از حریفش پیش افتاد و به نظرم این نوید فصلی خیلی خوب و رقابتی خوب‌تر را می‌دهد. تیمی که امسال قهرمان شود، واقعاً لیاقت دارد؛ هر چند به نظرم هر دو تیم لایق قهرمانی هستند.

وی در ادامه افزود: بازی‌ها را که نگاه می‌کنیم، به نظرم کفه ترازو برای قهرمانی به سمت پرسپولیس است. تیم اوسمار شرایط خوبی دارد؛ هم باشگاه کمکش می‌کند و هم هواداران، ولی جواد نکونام فقط هواداران را دارد. او تیم یکدستی دارد و امیدوارم این یکدستی به کمکش بیاید. رقابت برای قهرمانی خیلی سخت است و می‌بینیم که هر دو تیم خیلی خوب بازی کنند.

بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال در مورد خصوصی‌سازی این دو باشگاه و اینکه مراحل نهایی این کار در حال انجام است، گفت: من همیشه نگاهم مثبت است. من به همه تیم‌ها احترام می‌گذارم، ولی واقعاً استقلال و پرسپولیس یک چیز دیگر هستند. این دو تیم نگین فوتبال ما هستند و از مسئولان خواهش می‌کنم کمک کنند این خصوصی‌سازی انجام شود. این کار کمک به 60 میلیون عاشق فوتبال است که هواداران این دو تیم هستند. من خواهش می‌کنم این بار خصوصی‌سازی نهایی شود. حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا مرگ فوتبال ماست. این واگذاری بسیار اتفاق خوبی است و خدا را شکر که در مراحل نهایی نیز قرار دارد.