خداداد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره رقابت تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی در بیست‌وسومین دوره لیگ برتر اظهار داشت: در لیگ ما چیزی جز رقابت بین این دو نفر نمی‌بینیم و هر تیمی گاف بدهد قطعاً تیم دیگر جایش را می‌گیرد. باید دید کدام‌یک از آنها شرایط خوب‌شان را حفظ می‌کنند. مسلماً بار استرس و فشار روی استقلال بیشتر از پرسپولیس است. امیدوارم این رقابت همینطور پیش برود و هر تیمی که شرایط بهتری دارد، به قهرمانی برسد.

وی در ادامه افزود: حسم می‌گوید یکی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دیدارهای پیش رو گاف می‌دهد و اینطور نیست که هر چهار بازی‌شان را ببرند. هم استقلال ممکن است گاف بدهد و هم پرسپولیس. یکی از این دو تیم در چهار بازی باقیمانده گاف می‌دهد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در واکنش به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دیدارهای فصل آینده پرسپولیس و سپاهان فقط با حضور بانوان به تسنیم گفت: اینها تصمیم‌هایی است که اعضای کمیته انضباطی گرفته‌اند و تخصصی ندارم که نظر بدهم. حتماً اتفاق‌هایی افتاده است که چنین آرایی داده‌اند. خدا را شکر که حداقل بانوان حضور دارند و می‌توانند بازی‌ها را ببینند.

عزیزی راجع به عملکرد تیم‌ها در هفته‌های اخیر لیگ برتر گفت: هنوز سایه جادوگری را فوتبال در می‌بینم. در گذشته با این قضیه برخورد داشتم و دیده بودم و هنوز در لیگ ما جادوگری وجود دارد و به اصطلاح خودشان دنبال در آوردن کار هستند. بوی جادوگری در فوتبال ایران را حس می‌کنم! فوتبال ما سال‌هاست که گرفتار چنین موضوعاتی شده و زمانی که خودم بازی می‌کردم از نزدیک لمس کردم. نمی‌دانم چرا یکسری از مدیران ما خبر دارند که کارهای جادوگری انجام می‌شود، ولی حرفی درباره‌اش نمی‌زنند و سکوت کرده‌اند. این مدیران می‌دانند چه اتفاقاتی در تیم‌های‌شان می‌افتد.