به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس با ۵۹ امتیاز در رده دوم جدول حضور دارد و سرخ‌ها برای کسب عنوان قهرمانی با استقلال تهران در صدر جدول در رقابت هستند و ۳ بازی باقی مانده برای شاگردان «اوسمار ویه‌را» بسیار حساس و مهم خواهد بود.

پرسپولیس پس از دیدار با هوادار که با پیروزی دو بر صفر این تیم همراه بود روز سه شنبه اول خرداد باید در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خوزستان برود که این بازی با توجه به جایگاه دو تیم در جدول بسیار مهم و حساس خواهد بود.

محمدرضا زادمهر پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با شرایط این تیم در دیدارهای اخیر اظهار داشت: با توجه به نتایج رخ داده در هفته‌های اخیر رقابت قهرمانی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس است و سپاهان دیگر شانسی برای تصاحب صدر جدول ندارد. هر دو تیم استقلال و پرسپولیس طرفداران زیادی را دارند و شرایط به گونه‌ای پیش رفته است که علاقه مندان به فوتبال هیجان زیادی را در هفته‌های پایانی تجربه می‌کنند.

«پُستی» که برد پرسپولیس را تعیین می‌کند/ استقلال حریف خطرناکی است

او ادامه داد: نکته مهم این است که بازیکنان قدرت بدنی خوبی دارند و اُفتی را از آنها شاهد نبودیم و این نشان دهنده این است که تمرینات بدنسازی مناسب از سوی کادرفنی تیم‌ها برای آنها شکل گرفته است.

زادمهر در خصوص دیدار پرسپولیس با استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر گفت: همه دیدارها سخت است و هیچ بازی را نمی‌توان برای تیمی آسان متصور بود. تمرکز در تیم نکته بسیار مهمی است که کادر فنی باید به آن واقف باشد.

بازیکن سابق پرسپولیس ادامه داد: در دیدارهای باقی مانده به نظرم، هر تیمی که خط هافبک آن بهتر عمل کند، موفق تر خواهد بود. بازی با تیم‌هایی مانند استقلال خوزستان که در انتهای جدول قرار دارند، سخت است و پرسپولیس برای احراز هویت و لیاقت خود نیاز به پیروزی در این بازی دارد.

«پُستی» که برد پرسپولیس را تعیین می‌کند/ استقلال حریف خطرناکی است

او افزود: همزمان بودن دیدارهای ۳ هفته پایانی باعث خواهد شد تا استرس در بین بازیکنان و هواداران کمتر از هفته‌های دیگر است و این موضوع می‌تواند تأثیر زیادی روی روند مثبت تیم‌ها داشته باشد.

محمد زادمهر در پایان گفت: به نظرم هر دو تیم استقلال و پرسپولیس کار سختی در دیدارهای باقی مانده دارند و امیدوارم هر تیمی که لیاقت کسب عنوان قهرمانی را دارد به آن دست یابد.