به گزارش خبرگزاری تسنیم، در اولین دیدار دومین روز مسابقات هفدهمین دوره جام ملت‌های اروپا (یورو 2024)، از ساعت 16:30 امروز (شنبه - به وقت تهران) تیم‌های ملی فوتبال مجارستان و سوئیس به مصاف هم رفتند. این بازی که در چارچوب گروه A و در ورزشگاه راین ‌انرژی شهر کلن برگزار می‌شد، در نهایت با برتری 3 بر یک شاگردان مورات یاکین پایان یافت.

 سوئیسی‌ها نیمه اول را با گل‌های دقایق 12 و 45 کوادوو دوآ و میخل اَبیشه به رختکن رفت. در نیمه دوم مجارستانی‌ها میل بیشتری به گلزنی از خود نشان دادند و در دقیقه 66 توسط بارناباس وارگا یکی از گل‌های خورده را جبران کردند، اما این برای فرار از شکست کافی نبود و در نهایت هم بریل امبولو در دقیقه 3+90 گل سوم سوئیس را به ثمر رساند و آب سرد بر پیکر حریف ریخت.

با این نتیجه سوئیس 3 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به آلمان در رده دوم جدول  رده‌بندی گروه A مسابقات یورو 2024 قرار گرفت.

یورو 2024 , تیم ملی فوتبال مجارستان , تیم ملی فوتبال سوئیس , یورو 2024 , تیم ملی فوتبال مجارستان , تیم ملی فوتبال سوئیس , یورو 2024 , تیم ملی فوتبال مجارستان , تیم ملی فوتبال سوئیس , یورو 2024 , تیم ملی فوتبال مجارستان , تیم ملی فوتبال سوئیس , یورو 2024 , تیم ملی فوتبال مجارستان , تیم ملی فوتبال سوئیس ,