امیر نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست تیمش برابر مس رفسنجان اظهار داشت: این باخت برای ما تلخ بود و با دلی شکسته به تعطیلات رفتیم. کار هر دو تیم سخت بود و فکر می‌کنم بازی گره خورده بود، ولی ما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و شاید آنها از تجربه خودشان بیشتر استفاده کردند.

 

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در ادامه افزود: در این بازی با توجه به اینکه میزبان بودیم، فشار روی ما بیشتر بود ولی با این حال مستحق برد بودیم، در ضربات پنالتی هم همه چیز 50 - 50 است. فقط از این ناراحت هستم که در زمین خودمان و برابر هواداران آلومینیوم شکست خوردیم و شرمنده آنها شدیم.

وی در مورد وضعیت قراردادش برای فصل آینده هم یادآور شد: قرارداد من یک ساله بود، ولی با قوانین جدیدی که فدراسیون گذاشته است امکان دارد که این قرارداد یک فصل دیگر تمدید شود. حالا باید ببینم شرایط چگونه پیش خواهد رفت. من آلومینیوم را دوست دارم و این تیم مثل نوزادی است که خودم آن را بزرگ کردم. من از لیگ دسته اول کنار این تیم بودم و طبیعتاً دوست دارم بمانم به شرط اینکه شرایط تغییر کند و بسیاری از مشکلات حل شود.

نوری در پایان خاطر نشان کرد: فصل گذشته بابت نبود امکانات، نداشتن زمین تمرین، بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات و کمبود بودجه خیلی آزار دیدیم. چرا اراک نتواند تیمی مثل سپاهان یا گل‌گهر ببندد؟ قطعاً اراک و استان مرکزی هم می‌توانند تیمی مثل سپاهان، گل‌گهر یا فولاد را داشته باشند و امیدوارم شرایط تغییر کند. اگر شرایط عوض نشود، خیلی سخت است که اینجا بمانم. چند پیشنهاد هم دارم، ولی دوست دارم وضعیت آلومینیوم به شکلی مثبت تغییر کند و اینجا بمانم.