به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اینتر در پی تساوی بدون گل چهارشنبه شب مقابل منچسترسیتی در دور اول لیگ قهرمانان اروپا، حالا باید خود را برای مصاف با میلان در دربی دلامادونینا در هفته پنجم سری A ایتالیا آماده کند، دیداری که یکشنبه شب در ورزشگاه سن‌سیرو برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود سیمونه اینزاگی برای این بازی حساس تغییراتی در ترکیب تیمش نسبت به بازی با من‌سیتی ایجاد کند.

روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» در این باره گزارش داد؛ اینتر برای بازی یکشنبه با میلان احتمالاً پنج تغییر در ترکیب اصلی‌اش خواهد داشت. طبق این گزارش، اینزاگی در حال برنامه‌ریزی برای بازگرداندن بنجامین پاوار، هنریک مخیتاریان، لائوتارو مارتینس و دنزل دومفریس به ترکیب اصلی تیمش است.

همچنین فدریکو دی‌مارکو که مشکل عضلانی‌اش را پشت‌سر گذاشته و امروز (جمعه) به تمرینات گروهی اینتر بازگشت، جای کارلوس آگوستو را در ترکیب اصلی نراتزوری خواهد گرفت. او بازی با منچسترسیتی را به دلیل خستگی عضلانی از دست داده بود.

ترکیب احتمالی اینتر برای بازی با میلان به این شرح است:زومر، پاوار، آچربی، باستونی، دومفریس، بارلا، چالهان‌اوغلو، مخیتاریان، دی‌مارکو، تورام و لائوتارو.

به این ترتیب مهدی طارمی که در بازی با منچسترسیتی 90 دقیقه برای اینتر بازی کرد، در بازی با میلان دوباره نیمکت‌نشینی را تجربه خواهد کرد.