به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شاهرخ بیانی مربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از دیدار تیمش مقابل استقلال در نشست خبری گفت: دو تیم آمده بودند فوتبال بازی کنند. استقلال تیم قابل احترامی است، اما تماشاگران و بینندگان تلویزیونی دیدند که چقدر تیم نساجی بازی زیبایی ارائه کرد. ما همین هفته زمین صاف داشتیم و نتیجه‌اش این فوتبال زیبا شد.

وی ادامه داد: ما قبلاً مشکل زمین داشتیم و تمرینات‌مان بی‌جان بود به همین خاطر بچه‌ها رمق بازی کردن نداشتند، اما این هفته خوب تمرین کردیم و آنالیز تیم استقلال به خوبی انجام شد که نقاط ضعف و قوت آنها را می‌دانستیم. در هر دو نیمه با احترام به استقلال، ما سرتر  و بودیم و دو سه موقعیت صد درصد را از دست دادیم و گل نکردیم. امیدوارم استقلال به روزهای خوبش برگردد. تیم ما هم روز به روز با سرمربیگری ساکت الهامی بهتر می‌شود. ما شبانه‌روزی برای این بچه‌ها زحمت می‌کشیم و هر روز بهتر از دیروز می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه و غیبت تماشاگران نساجی در ورزشگاه اظهار داشت: این مسئله قشنگ و جالب نبود که دقیقه 90 اعلام کردند، هواداران ما اکثراً قائمشهری هستند و اگر می‌دانستند بازی با تماشاگر است، صد درصد می‌آمدند. ساعت 12 یا یک بعد از ظهر بود که اعلام کردند، در حالی که از دیشب در تماس بودیم و می‌گفتند بازی بدون تماشاگر است. با این حال بازی خوب بود و فوتبال با حضور تماشاگران خوب بود و حس و قشنگی فوتبال با حضور تماشاگران زیباتر شده بود، اما ای کاش هواداران نساجی هم بودند و بازی زیبای تیم‌شان را می‌دیدند.