میثم تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد تیمش برابر پیکان در جام حذفی اظهار داشت: بازی‌های حذفی شرایط خاص خودش را دارد و اگر اشتباه کنید ممکن است حذف شوید. ما در لیگ برتر هم با پیکان روبه‌رو شده بودیم، ولی کادر فنی تیم حریف در این بازی بیشتر از بازیکنان جوان استفاده کرد که اتفاقاً آنها انگیزه زیادی داشتند تا خودشان را نشان دهند و عملکرد خوبی هم داشتند. انگیزه بازیکنان جوان پیکان کار ما را سخت کرد و بازی نیز به ضربات پنالتی کشیده شد، هر چند که در طول بازی هم موقعیت‌های زیادی داشتیم که متأسفانه هدر رفت. با این حال خدا را شکر می‌کنیم که بازی را بردیم و به مرحله بعد رفتیم.

 

تیموری در پاسخ به این پرسش که ترجیح می‌دهد تیمش در مرحله بعدی با چه تیمی روبه‌رو شود، تصریح کرد: جام حذفی، جام شگفتی‌هاست و معمولاً نتایجی رقم می‌خورد که قابل پیش‌بینی نیست. همه تیم‌ها در این جام دنبال قهرمانی هستند و اصلاً بازی آسان وجود ندارد. ما با هر تیمی که روبه‌رو شویم کارمان سخت است، ولی تلاش می‌کنیم مرحله به مرحله جلو برویم و شانس‌مان را برای قهرمانی امتحان کنیم.

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به روند مثبت این تیم با محرم نویدکیا خاطر نشان کرد: آقامحرم از لحاظ فنی و اخلاقی نمونه است و در زمان بازیگری هم جزو بهترین‌ها بود. تمام هدف ما این است که خواسته‌ها و تاکتیک‌های این مربی را در زمین پیاده کنیم و نتایج خوبی بگیریم. ما به گذشته فکر نمی‌کنیم و باید روی بازی‌های آینده تمرکز کنیم تا نتایج خوبی بگیریم.

وی راجع به بازی بعدی تیمش با گل‌گهر سیرجان در لیگ برتر به تسنیم گفت: این یکی از سخت‌ترین بازی‌های ماست و گل‌گهر واقعاً تیم خوبی است. قطعاً کار سختی داریم، ولی هدفی جز برد نداریم، چون می‌خواهیم جایگاه‌مان را در جدول بهتر کنیم.