علی چینی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار هفته بیست و ششم استقلال برابر فولاد خوزستان گفت: استقلال به یک فینال دیگر رسید. دیداری که برای استقلال فوق العاده سخت خواهد بود و باید با یک بازی هجومی برنده از زمین خارج شود.

این پیشکسوت ادامه داد: فولاد شاید در انتهای جدول باشد اما نباید این تیم را دست کم بگیرند ، همه تیم ها جلوی استقلال با انگیزه بیشتری بازی می کنند و تلاش می کنند با برد در این دیدار بتوانند در لیگ برتر باقی بمانند.

وی ادامه داد: فولاد یکی از تیم های است که امکانات فوق العاده ای دارد اما متاسفانه از این تیم حمایت نشده و حالا در انتهای جدول است و برای بقا می جنگند. استقلال هم باید برنده از زمین خارج شود تا همچنان صدر نشین لیگ باقی بماند و یک قدم به قهرمانی نزدیک شود.

وی در پایان با تشکر از هواداران استقلال خاطر نشان کرد: هواداران استقلال این فصل سنگ تمام گذاشتند و تحت هر شرایطی از تیم حمایت کردند ، آنها در دیدار برابر ذوب آهن هم با تمام وجود حمایت کردند و یکی از عوامل اصلی پیروزی استقلال برابر ذوب آهن بودند و امیدوارم که این حمایت تا پایان فصل ادامه داشته باشد تا هواداران استقلال و بازیکنان در پایان فصل جشن قهرمانی را برگزار کنند .