به گزارش خبرنگار مهر، اظهارات جنجالی «وین رونی» ستاره سابق منچستریونایتد در خصوص بازیکنان این تیم با واکنش شدید «اریک تن هاخ» سرمربی تیم مواجه شد. اسطوره سابق شیاطین سرخ، که از نتایج اخیر تیم آزرده است مدعی شده بود که بازیکنان مصدوم این تیم، خود را به مصدومیت زده اند تا بتوانند در تابستان امسال به مسابقات جام ملت‌های اروپا برسند.

پس از آنکه رونی در گفت و گو با شبکه اسکای اسپورت گفت بود که «۱۰۰ درصد مطمئن است که بازیکنان منچستر یونایتد تمارض می کنند» اریک تن هاخ به این ادعا واکنش نشان داد و گفت: نه، به هیچ وجه اینطور نیست و تاکید کرد که این مفسر و تحلیلگر فعلی اشتباه می‌کند. او گفت: شما باید اینجا به کارینگتون (مرکز تمرین منچستر یونایتد) نگاه کنید تا ببینید که بازیکنان تیم ما برای بازی ناامید هستند.

او ادامه داد: من «لیساندرو مارتینز» و «برونو فرداندز» را می بی نم که روز یکشنبه تست بدنی انجام دادند بتوانند بازی کنند و در زمین حضور داشته باشند. مارکوس راشفورد برای آنکه بتواند به بازی برسد هر کاری که می‌توانست انجام داد. او هفته گذشته تمرین کرد و سعی کرد. بازیکنان ما از بازی ناامید هستند اما بدون شک می‌خواهند در زمین حضور داشته باشند و بازی کنند. من همچنین لیندلوف و واران را می بی نم که در تلاش هستند تا به فینال جام حذفی برسند و هر کاری که می‌توانند انجام می‌دهند.