به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ امروز (یکشنبه) از تمدید قرارداد الکساندر پاولوویچ تا پایان ماه ژوئن 2029 خبر داد، این در حالی است که قرارداد قبلی این بازیکن تا پایان ماه ژوئن 2027 اعتبار داشت. پاولوویچ 20 ساله که در سال 2011 به آکادمی باشگاه بایرن مونیخ پیوست و در سال 2023 هم به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کرد، با عملکرد خوبش مدیران این باشگاه را برای تمدید قراردادش مجاب کرد.

پاولوویچ که اخیراً به تیم ملی فوتبال آلمان دعوت و از سوی ناگلسمان هم در لیست نهایی مانشافت برای حضور در مسابقات یورو 2024 دعوت شده بود، به دلیل عفوت و التهاب لوزه شانس حضور در این مسابقات را از دست داد. او به سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ گفت: متأسفانه رؤیای من برای حضور در یوروی خانگی به دلیل التهاب لوزه‌ام نقش برآب شد که این باعث ناراحتی‌ام می‌شود، اما اکنون از تمدید قراردادم با باشگاه بایرن تا سال 2029 بسیار خوشحالم.

وی در ادامه افزود: می‌خواهم پاسخ اعتماد مدیران باشگاه را بدهم. بایرن در قلب من جای دارد. بابت تمدید قرارداد خیلی خوشحالم، احساس افتخار می‌کنم و سپاسگزارم و می‌خواهم با بایرن به عناوین قهرمانی برسم و به لحاظ فردی هم پیشرفت کنم.