به گزارش خبرگزاری تسنیم، در روزهای اخیر رسانه‌های اسپانیایی اعلام کرده‌اند که وویچخ شزنی در پی مصدومیت جدی مارک آندره تراشتگن از ناحیه زانوی راست، در آستانه امضای قراردادی یک ساله با بارسلونا است اما روز گذشته (جمعه) خبری منتشر شد مبنی بر اینکه این دروازه‌بان لهستانی ممکن است قید رفتن به بارسا را بزند، چون می‌خواهد دروازه‌بان اول تیم باشد، نه ذخیره اینیاکی پنیا.

طبق روزنامه اسپانیایی «آاِس» چاپ مادرید؛ هانسی فلیک سرمربی آلمانی بارسلونا به پنیای 25 ساله‌اش اطمینان داده که حتی در صورت پیوستن احتمالی شزنی 34 ساله به جمع کاتالان‌ها، او دروازه‌بان اول بارسا تا پایان فصل خواهد بود. حالا رسانه اسپانیایی «رلوو» خبر می‌دهد که شزنی احتمال ذخیره بودنش در بارسلونا و گزینه دوم بودن برای پست دروازه‌بانی پس از اینیاکی پنیا را پذیرفته اما قصد دارد پس از پیوستن به این تیم برای راهیابی به ترکیب اصلی بارسلونا رقابت کند.

همچنین روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا درباره آخرین وضعیت هافبک هلندی‌ آبی‌واناری‌ها که به خاطر مصدومیت از ناحیه قوزک پا که در هفته سی‌و‌دوم فصل گذشته لالیگای اسپانیا به آن دچار و از آن زمان تا به امروز نتوانسته است برای بارسا به میدان برود، خبر داد؛ تصمیم نهایی در خصوص دیونگ پس از تمرین روز دوشنبه گرفته خواهد شد. او می‌تواند مجوز کادر پزشکی باشگاه بارسلونا برای بازی سه‌شنبه مقابل یانگ بویز در لیگ قهرمانان را بگیرد یا اینکه تا بازی یکشنبه هفته آینده با آلاوس در لالیگا صبر کند.

«موندو دپورتیوو» همچنین خبر داد که آنسو فاتی که در اوایل مرداد ماه از ناحیه کف پای راست دچار مصدومیت شد و در کنار بازی‌های پیش‌فصل، چند بازی ابتدایی فصل را هم از دست داد، انتظار می‌رود در بازی امشب (شنبه) مقابل اوساسونا در هفته هشتم لالیگای اسپانیا دقایقی برای بارسا به میدان برود.

 فاتی که تابستان اخیر پس از یک فصل حضور قرضی در برایتون که همراه با 4 گل زده در 30 بازی بود، به بارسلونا بازگشت، بعد از 15 ماه برای اولین بار برای آبی‌واناری‌ها به میدان خواهد رفت. آنسو فاتی پنج سال پیش اولین گلش با پیراهن بارسلونا را مقابل اوساسونا در ورزشگاه ال‌سادار به ثمر رسانده بود.

تیم‌های اوساسونا و بارسلونا از ساعت 22:30 امشب (شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه ال‌سادار به مصاف هم خواهند رفت.