جواد ششگلانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت مالکیت باشگاه تراکتور و اینکه آیا جلسه‌ای برای تعیین تکلیف این باشگاه برگزار شده است یا خیر، اظهار داشت: نه! هنوز جلسه‌ای تشکیل نشده، اما بناست نشستی در این مورد با مسئولان استانی برگزار شود که زمان آن تا الان مشخص نیست.

وی در واکنش به این موضوع که باشگاه تراکتور اعلام کرده است مالک جدید از طریق هیئت فوتبال انتخاب می‌شود و به این ترتیب به نظر می‌رسد باشگاه تبریزی زمان طلایی نقل‌و‌انتقالات را از دست خواهد داد و این موضوع به ضرر این تیم خواهد بود، گفت: یقیناً اینطور است و باشگاه متضرر می‌شود. تکلیف باشگاه تراکتور باید هر چه زودتر مشخص شود، اما تصمیم‌گیری درباره مالک برعهده هیئت فوتبال نیست.

«چرا باشگاه تراکتور در تمام بیانیه‌های خود تأکید دارد که هیئت فوتبال مسئولیت باشگاه را برعهده خواهد داشت؟»، رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی گفت:‌ این را هم اطلاعی ندارند. خودشان می‌گویند و خودشان هم جواب می‌دهند! قانوناً اداره باشگاه نه وظیفه ماست و نه کاره‌ای هستیم. اگر هم بخواهند باشگاه را واگذار کنند باید خودشان واگذار کنند. نهایت کار این است که اهلیت خریدار را هیئت فوتبال باید تأیید کند.